Biuro dla Twojej
firmy za 49 zł/mc

WROCŁAW

Piłsudskiego 74
Lokal 320

kontakt@biuro29.pl

Wirtualny adres
w samym sercu Wrocławia

Korzystając z usług naszego wirtualnego biura we Wrocławiu, z siedzibą w ścisłym centrum miasta (na ul.Piłsudskiego 74) mają Państwo możliwość wynajęcia siedziby dla swojej firmy, stowarzyszenia czy fundacji w pakiecie z kompleksową obsługą biurową, obejmującą odbieranie i skanowanie wszystkich przesyłek (bez limitów i ograniczeń), 12-osobową salkę na spotkania, fax oraz dedykowany numer stacjonarny w strefie 71.

Cennik usług biura wirtualnego
Biuro29 Wrocław


Sposób płatności

Miesięcznie

Pół roku z góry

Rok z góry

Opłata

99 zł

444 zł

588 zł

Średnio za miesiąc

99 zł

74 zł

49 zł

Oszczędności

-

300 zł

600 zł


Biuro29
Na tle konkurencji

Naszą ofertę wyróżnia szeroki zakres usług oferowanych w ramach jednej, najniższej na rynku opłaty, która wynosi 49 zł netto przy opłaceniu wirtualnego biura za rok z góry. Co więcej nasze usługi (jak np. skanowanie korespondencji) nie są obłożone żadnymi limitami i ograniczeniami.


Biuro29Konkurencja
Adres do rejestracji firmy
Adres korespondencyjny
Bezpłatny dostęp do salki konferencyjnej
Odbiór przychodzącej korespondencji
Skanowanie listów bez limitów i dopłat
Przesyłanie korespondencji bez ograniczeń
Faks (odbiór i wysyłka) bez dopłat
Dedykowany numer stacjonarny bez dopłat
Brak pakietów - wszystko w jednej cenie

Twoje korzyści

  • znacząca oszczędność - siedziba Twojej firmy już od 49 zł/miesiąc,
  • kontrola kosztów - jedna niska opłata, brak dopłat czy limitów,
  • pełna obsługa biurowa bez zatrudniania pracowników,
  • łatwy dostęp do biura - lokalizacje w ścisłym centrum Wrocławia
  • minimum formalności - umowa w 30 minut,
  • wygoda - umowę można zawrzeć również korespondencyjnie, bez przyjeżdżania do nas,
  • bezpieczeństwo - posiadamy ubezpieczenie do odpowiedzialności cywilnej

Co otrzymasz za 49 zł netto/miesiąc

  • adres do rejestracji firmy,
  • adres do korespondencji,
  • odbiór korespondencji (w tym paczki do 30kg oraz przekazy pieniężne),
  • informowanie o odebranej korespondencji,
  • skanowanie odebranej korespondencji (bez limitów),
  • przechowywanie odebranej korespondencji (bez dopłat),
  • numer faksu (odbiór + wysyłka),
  • dedykowany numer telefonu stacjonarnego,
  • dostęp do salki konferencyjnej bez opłat.