Wirtualne biuro
w samym sercu Wrocławia
Nasze wirtualne biuro z siedzibą we Wrocławiu pozwala na rejestrację firmy (zarówno spółek, jak jednoosobowych działalności gospodarczych) oraz organizacji typu fundacja i stowarzyszenie w ścisłym centrum Wrocławia (ul. Piłsudskiego). Oprócz adresu, w ramach jednej opłaty, otrzymują Państwo również pełną obsługę biurową, przede wszystkim odbiór przychodzącej poczty (włączając w to skanowanie bez ograniczeń), bezpłatny faks (odbieranie i wysyłanie) oraz możliwość wynajęcia sali na spotkania we wszystkich naszych polskich oddziałach, oraz w Czechach (z limitem 10 godz. w roku kalendarzowym) Nasz nowoczesny panel klienta umożliwia m.in. stały wgląd w historię całej odebranej korespondencji.
Cennik usług biura wirtualnego
Biuro29 Wrocław
Sposób płatności
Miesięcznie
Pół roku z góry
Rok z góry
Opłata
120 zł
540 zł
720 zł
Średnio za miesiąc
120 zł
90 zł
60 zł
Oszczędności
-
360 zł
720 zł
* kwoty podane wyżej są cenami netto
** w przypadku wybrania płatności comiesięcznych pobierana jest kaucja w wysokości 300 zł.
*** Jeżeli potrzebują Państwo pilnie zarejestrować firmę poprzez system S-24 lub w CEIDG z wykorzystaniem jednego z naszych adresów należy zgłosić ten fakt na adres zgloszenie@biuro29.pl najpóźniej w dniu rejestracji, z podaniem nazwy rejestrowanej firmy oraz swoich danych kontaktowych. Brak zgłoszenia skutkował będzie natychmiastowym powiadomieniem organu prowadzącego rejestr oraz Urzędu Skarbowego. Podobnie postąpimy również, w przypadku kiedy zgłoszenie nastąpiło, ale umowa nie została podpisana w ciągu 14 dni od daty rejestracji. Późniejsze podpisanie umowy przez takie podmioty będzie możliwe pod warunkiem uiszczenia jednorazowej opłaty w wysokości 250 zł netto.
Biuro29
w porównaniu z konkurencją
Ofertę naszego wirtualnego biura we Wrocławiu charakteryzuje się szerokim zakresem usług udostępnianych w ramach jednej niewygórowanej opłaty. Ponadto są to wyjątkowe swoim zakresem i charakterem, co czyni naszą ofertę trudną do pobicia.
Biuro29 | Konkurencja | |
---|---|---|
Adres rejestracyjny | ![]() | ![]() |
Adres korespondencyjny | ![]() | ![]() |
Wszystkie usługi w jednej cenie | ![]() | ![]() |
Bezpłatny dostęp (10h) do 9 sal konferencyjnych w 2 krajach | ![]() | ![]() |
Skanowanie zawartości listów bez limitów i dopłat | ![]() | ![]() |
Nieograniczone przechowywanie odebranych listów | ![]() | ![]() |
Odsyłanie listów do klienta bez limitów | ![]() | ![]() |
Dedykowany numer telefonu stacjonarnego | ![]() | ![]() |
Bezpłatny numer faksu (wysyłanie i odbieranie) | ![]() | ![]() |
Twoje korzyści
- znacząca oszczędność - biuro bez zatrudniania pracowników,
- kompleksowa obsługa korespondencji w cenie, brak dopłat i limitów
- łatwy i wygodny dostęp do biura- lokalizacja w ścisłym centrum Wrocławia
- podpisywanie umowy przy minimum formalności – nawet w 15 minut,
- wygoda- umowę można podpisać także na odległość,
- nowoczesny panel klienta – wgląd w całą historię odebranej korespondencji,
- pewność i bezpieczeństwo – 10 lat na rynku, 7500 zadowolonych klientów
Co otrzymasz za 60 zł netto/miesiąc
- adres do rejestracji firmy,
- adres do korespondencji,
- odbiór korespondencji (w tym paczki do 30kg oraz przekazy pieniężne),
- informowanie o odebranej korespondencji,
- skanowanie odebranej korespondencji (bez limitów),
- przechowywanie odebranej korespondencji (bez dopłat),
- numer faksu (odbiór + wysyłka),
- dedykowany numer telefonu stacjonarnego,
- dostęp do salki konferencyjnej bez opłat.